Frågor och svar

Här svarar vi på vanliga frågor från er. Om ni har en fråga som inte finns här får ni gärna kontakta oss.

Vad är Fundly?

Fundly erbjuder föreningar, skolklasser och lag kvalitativa och lättsålda produkter för att hjälpa er uppnå era drömmar. Vi är stationerade i Stockholm och erbjuder våra tjänster i hela Sverige.

Vem kan sälja?

Alla föreningar, lag och klasser kan sälja!

Vad är en kontaktperson?

Den som är kontaktansvarig för laget eller klassen tar hand om orderläggning och faktura. Kontaktpersonen ska vara över 18 år. Personen behöver aldrig ligga ute med pengar!

Hur mycket tjänar ni?

Ni behåller minst en tredejdel av all försäljning. Utan konstigheter eller krångel!

Finns det några avgifter?

Nej, alla produkter skickas fraktfritt och inga dolda avgifter tillkommer.

Hur börjar vi sälja?

Kontakta oss så bestämmer vi ett startdatum och vilka produkter ni ska sälja. Sen är det bara att köra! Vi är högst flexibla gällande utförande.

Hur länge ska vi sälja?

Vår rekommendation är att ni bestämmer en kortare tidsperiod på 2-4 veckor. Detta för att kunna arbeta fokuserat och målmedvetet.

Hur gör vi om vi ångrar ett köp?

Om slutkunden ångrar ett köp gäller det så kallade distansavtalet. Det innebär att slutkunden kan ångra sitt köp inom 14 dagar.

Hur redovisar vi vår försäljning?

Försäljarna registrerar sin försäljning antingen direkt till kontaktpersonen eller via hemsidan. Den som utsätts till kontaktperson granskar sedan ordrarna och skickar vidare dessa till oss!

Finns det hjälp att få under försäljningen?

Självklart! Utöver säljguiden på hemsidan så kommer vi att finnas till hands under hela försäljningen med allt ni kan tänkas vilja ha hjälp med. Du kan också alltid kontakta oss på Info@fundly.se eller ringa 076 – 39 86 794. Du når oss varje vardag från tidig morgon till sen kväll!

Varför ska ni välja Fundly?

För att vi har bra produkter till bra priser. Det är inget tjafs och vi kommer göra allt för att underlätta processen för er. Ni får minst en tredjedel av försäljningen. Vi skickar produkterna fraktfritt och ni betalar när ni fått betalt för varorna (tre veckor efter leverans).

Undrar ni fortsatt något?

Ring oss direkt på 076 – 39 86 794 eller mejla info@fundly.se så reder vi ut det!